Wednesday, October 7, 2009

Salam

ari ni saja nak tunjuk salah satu workstation sy. Ini bukan la workstation untuk buat entry kt blog ya. Kat cni diharamkan sama sekali untuk bukak internet ok. Ini la kerja aku dalam minggu lepas sampai migu ni seperti yg diceritakan semalam.... idak la benar klu kata sibuk sangat... cuma sibuk sikit jerr dari selalu... buat bersama orang kuat sy yang hanya kaki dia diinterprem kat gambo tuh... baru stage TO ..ada lagi stage2 berikutnya...dinner smalam buat nie... simple jer... ikan bakar daun kunyit dibakar atas belanga saja yerr... kawan ngan air asam dan sayur tak tau apa nama dia(bukan bayam kangkong atau sawi) goreng ngan sambal belacan campur sikit fishball... cukup la kan..... seimbang...

3 comments:

Watierman said...

Slam Kamria...dalam sibuk masak jugak kan???Rajin le tu!!

Kamria said...

K watie... boleh la lg x sesibuk k watie lg...

blogresipi said...

Ikan bakar itu sesuwai buat kite yg tengah berpantang nie.hehehe. psst, workstation apekah itu?