Monday, October 12, 2009

Aiskrim


Lantaran banyak jemputan rumah terbuka, masak kat umah menu yang sempoi2 ajer. Jiran-jiran selorong asyik dok tanya bila plak kami nak buat rumah terbuka.. siap dok tetapkan tarikh dan masa kat kami....siap ada yang sampai dua tiga kali tanya soalan yang sama... kenkadang terfikir juga... apa yang istimewanya rumah kami ni... apapun ....kami diam seribu bahasa ja...sampai masa dan ketikanya.. insyaallah ada la rezki diaorang tuhh...

Gambo kat atas tu...salah satu aktiviti di hujung minggu..projek meng"aiskrim"kan asam ko @ asam boi. Sebahagian lagi dah pun dihantar ke kedai runcit berhampiran...

3 comments:

Webmaster@Echam said...

Heheheh.. tu tanda jiran2 tu dah sengkek. Nak makan free... Aikkk.. gaji diorang tak dapat lagi kaa cam kita ni???

Kamsiah said...

adeiii..eskem asam boi...sdah la posa ni..panas terik lak tu...

Kamria said...

To Echam: He..he.. kita pun dahh sengkek nih..

To K Kamsiah: Sama la kita berposa yer..