Friday, July 10, 2009

Penggambaran Telemovie "Surat Untukmu" di Kilang

Assalamaualaikum semua,

Jangan tak percaya, dah dua hari krew penggambaran telemovie "Surat Untukmu" berkampung di kilang aku. Katanya untuk tayangan di TV2 sebulan dari sekarang. Antara artis yang aku nampak Khai, Liz (AF), Kozen (Betul ker... nie), emm tu ja la... smalam aku keluar so tak sempat la nak snap pic. Ari nie aku sempat la snap beberapa pic... Layan jala yer...


Khemah krew penggambaran, artis dok dalam ofis bilik aircon
Khai dengan senyumannya yang boleh tahan manis! He..he..



Krew sedang sibuk menyusun atur bilik office














Yang ni aku x tau nama... tp muka familiar kan......




















Liz AF dan aku.... kecik ja orang nya tp tengok dalam cerita "Anak Betong" di TV9 tu mcm chubby n berisi sikit! Ngeh ngeh ngeh

No comments: