Friday, April 24, 2009

Buah Hati Pengarang Jantung

Mungkin ramai yang tak tau lagi, aku skang dah ada dua anak...... jom layan gambaq depa....




Ni no 2... Nur Fatin MAHIRAH.... lahir 20/1/2009. kira skang dah masuk 3 bulan la.... ada yang kata yang ni ikut muka mak ada plak yang kata ikut muka bapak... tp abah dia pggl "anak jepun" sebab mata dia sikit sepet.. he..he.. Klu nak compare ngan kakak dia... yg ni memang x kuat sangat meragam dia... mmg mak n abah dia boleh tido lena la memalam... minum susu ibu + susu tepung (ni baru jer start sbb susu dah mula kurang ....walau dah minum air longan kering untuk banyakkan susu plus mungkin juga sbb mak dia dah kurang skit semangat nak BF... ishh...ishh x leh jadik nihh...boleh ker mcm tuh...?)




Ni plak gambo kakak nya, Nurfatin NABILAH yang baru lepas nangis suruh abahnya amik gambo. Umur baru 2 thn 3 bln la... Kuat melaram woo... pandai minta lipstik, bedak compact.. minyak wangi ... baju pilih sendiri...yang lawa2 saja... x lawa x mo pakai... ishhh.....lahir 19/1/2007. Itu pasal ramai yang ckp... boleh la wat besday skali 2 orang...bla..bla... pandai hampa planning ..bla..bla... yg penting. Semua tuhh kerja Allah swt. he he...


Cuba hampa semua tgk, ada ka iras dua beradik nihh..? Gambo nihh diambil kat umah atuknya semasa masih berpantang yang no 2 di kedah.

Apa pun aku dah makin seronok skang nih. Walau hidup tuhh semakin hari di rasakan semakin sibuk dan tak menang tangan nak handle semua... aku dapat rasakan yang hari2 yang dilalui sungguh bermakna bila adanya 2 buah hati nih.









2 comments:

mai said...

wah comelnya adik beradik nih...:) mahirah tuh mmg muka cam kan la. he he.. ya betul tuh, dah tambah lagi sorang, tak menang tgn dibuatnya. kot ada tgn mcm sotong tuh pon x smpt nak buat semua, byk sgt benda yg nak dicapai. di sana nangis di sini pon mula la nangis. letih tuh ya ampun mmgla, tapi seronok kan! :)

Noor Kamariah said...

Tu dulu la muka mcm mak dia... tp skang dah mcm muka abahnya dah lerr... hi hik... tgn sotong...banyak skit tangan tp lembik la plak ...thanks yer miju ..masih jd pembaca setia kat sini he..he..